NIlINV

NIlINV

NIlINV

Minden ami én vagyok

2017. február 21. - NIlINV

Az élete során mindig keresi önmagát az ember, aztán vagy megtalálja vagy nem. Én mindig belefogok mindenbe, de vagy beleunok, vagy elveszítem az inspirációt, vagy egyszerűen kialszik bennem a lelkesedés lángja. Azt tervezem, hogy változtatok azon, hogy mindent félbehagyok, vagy nem csinálok végig. Szeretek írni. Erőt ad. Kiírhatom magamból azt amit ki kell mondamom.

 

img_2569.jpgNIlINV (nilina) Egy kitalált, fantázia alkotta név. Ez jelenti nekem mindazt a kreativitást, tapasztalatot, kihívást, leckét, egyszóval mindent ami én vagyok. Egy márkát akartam vele létrehozni, megannyi ötlettel, de közben kiderült, hogy nem vagyok egyedül - és most nem a fejemben lévő hangokra gondolok - kiderült, hogy babát várok. Ennek már több mint egy éve. Gyönyörű kislányom született, Hajnal. Ma hét hónapos. Ez az egyik szerencse számom. Talán pont ez vitt rá arra, hogy leüljek írni. Rengeteg megrázó esemény történt az életem elmúlt egy évében. Akkor még nem voltam rá felkészülve, hogy ez fog történni. Sok jelet láttam, észleltem magam körül, de nem foglalkoztam velük. Minden más fontosabb volt, mint a babavárás, vagy én. Nem tudom, hogy jobb lett volna, ha tisztában vagyok azzal ami történni fog velünk. Így sem volt egyszerű. Nehéz feladatot kaptam az élettől, amiben helyt kell állnom, ha akarom, ha nem. Nem kérdés számomra a helyes válasz. A kislányomról van szó. Érte bármire képes vagyok. Egy maradandó csodát már alkottam és nem hagyom senkinek, hogy bántsa vagy elvegye tőlem. Legyen az betegség, személy vagy akármi más. Élni  született erre a világra és teszek róla, hogy olyannak lássa, ami harmóniát, boldogságot hoz az emberek szívébe.

Haladjunk szép sorjában. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nlllnv.blog.hu/api/trackback/id/tr612277935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása